Przyjęcie do poradni specjalistycznej
Rejestracja pacjentów odbywa się na podstawie zgłoszenia:
- osobistego,
- telefonicznego,
- za pośrednictwem osoby trzeciej (np. student, niepracujący małżonek),
- poprzez e-rejestrację dostepną TUTAJ
Zestaw dokumentów niezbędnych przy przyjęciu:
- Skierowanie od lekarza (jeśli jest wymagane, informacja o trybie przyjęć znajduje się w opisie każdej poradni TUTAJ)
- Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
- Nr PESEL
- NIP zakładu pracy (osoby pracujące)
- Dokumentacja medyczna istotna dla podejmowanego leczenia (wyniki badań lekarskich, wyniki badań dodatkowych - laboratoryjnych, obrazowych, ostatnie karty wypisowe ze szpitala lub inne ważne dokumenty dot. stanu zdrowia, jeżeli są posiadane)
W przypadku osób uprawnionych do świadczeń na podstawie przepisów o koordynacji:
- o Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ),
- lub Certyfikat Zastępczy,
- lub poświadczenie wydane przez NFZ (w przypadku zamieszkiwania na terenie RP).
Realizując obowiązek wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), uprzejmie informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicachul. Rybickiego 196-100 SkierniewiceZ pełną treścią klauzuli informacyjnej mogą Państwo zapoznać się TUTAJ